Preko mobitela laptopom na internet?
(prestaro za odgovor)
Kresimir
2012-03-23 08:05:14 UTC
Dakle, u naslovu je pitanje da li se to može, a treba mi kako ljeti ne bih
morao kupovati posebno stick za laptop s pristupom Internetu, nego bih želio
da mi mobitel s Androidom, koji tak i tak ima pristup, služi kao "modem", da
se preko njega spojim laptopom na internet.
Sin&sha
Može. Settings/Wireless and network/Tethering and portable hotspoting
newz
2012-03-23 10:49:07 UTC
MoŸe. Settings/Wireless and network/Tethering and portable hotspoting
Ili USB tethering (ovisno o modelu moba)
Sin&sha
2012-03-23 13:31:59 UTC
Da. To spada pod ovu zadnju stavku.
j_a_n_d_e
2012-03-23 14:10:22 UTC
Post by Kresimir
[...]
Sve ovisi o tome koji mobitel i koju verziju andorida imas na njemu.
Vecina mobitel ima tu mogucnost da budu ruteri.
Iz menija > opcije > Bezicni pristup i mreze
odaberes prvo "POSTAVKE prijenosnog Wi-Fi hotspota"
Odaberes naziv "mreze" po zelji
Odaberes razinu sigurnosti
Odaberes lozinku po zelji
i ukljucis na kraju prijenosni Wi-Fi hotspot
na laptopu ukljuci trazenje mreze
odabrese tu mrezu
lozinka
gotovo
Kresimir
2012-03-23 20:42:48 UTC
Hvala svima na odgovorima, za sad još nemam pametni mobač, ali uskoro
slijedi nabavka, najvjerojatnije Huawei U8650, ako se ne pojavi nešto
pametnije za slične novce...
Cobra
2012-03-23 22:43:35 UTC
Dakle, u naslovu je pitanje da li se to moŸe, a treba mi kako ljeti ne bih
morao kupovati posebno stick za laptop s pristupom Internetu, nego bih
Ÿelio da mi mobitel s Androidom, koji tak i tak ima pristup, sluŸi kao
"modem", da se preko njega spojim laptopom na internet.
* A jel imas za npr taj android "sim" karticu za "podaktovne podatke" tj za
mobilni internet, jer kad androida prebacis da "dijeli internet tj da radi
kao Ap ; preko èega si mislio njega povezat s internetskom vezom; 098, 091,
095, 092, preko kojeg operatera..?
Kresimir
2012-03-25 19:00:15 UTC
"Cobra" je napisao u poruci interesnoj grupi:jkiuan$k4u$***@sunce.iskon.hr...
* A jel imas za npr taj android "sim" karticu za "podaktovne podatke" tj za
mobilni internet, jer kad androida prebacis da "dijeli internet tj da radi
kao Ap ; preko čega si mislio njega povezat s internetskom vezom; 098, 091,
095, 092, preko kojeg operatera..?
Malo si me zbunio pitanjem... trenutno sam na t-mobilu, a imam namjeru uzeti
isto kod njih Extra total S tarifu, gdje imam uz nešto besplatnih razgovora,
Sms-ova i flat internet (ograničene brzine, ali to mi ne smeta) i možda
T-Mobile Move mobitel.
Je li onda moguće mob s tom univerzalnom Sim karticom spojiti s laptopom, da
lap ima internet kao s onim usb stickom? Žičano, bežično ili i jedno i
drugo?
Ili pak u mobu mora biti ona posebna sim kartica za podatkovni promet? U tom
mi slučaju ne treba ni mob, ni tarifa jer Usb stick s Sim karticom već
imam...
j_a_n_d_e
2012-03-25 19:55:04 UTC
Post by Kresimir
[...]
ne daj se zbuniti
Cobra je nesto pobrkao i uopce nije upoznat sa mogucnostima Andorid mobitela

Ne treba ti nikakva posebna podatkovna kartica jer imas u mobitelu svoju
karticu
na kojoj imas FLAT
Na mobitelu samo ukljucis opciju Hot-spot sto znaci da ti mobitel u tom
trenutku
postaje ROUTER na kojeg se ti onda spajas sa laptopom
jednostavno je ko pekmez
Cobra
2012-03-25 22:32:22 UTC
Post by Kresimir
Post by Kresimir
[...]
uzeti isto kod njih Extra total S tarifu, gdje imam uz ne¹to besplatnih
razgovora, Sms-ova i flat internet (ogranièene brzine, ali to mi ne smeta)
i moŸda T-Mobile Move mobitel.
Je li onda moguæe mob s tom univerzalnom Sim karticom spojiti s laptopom,
da lap ima internet kao s onim usb stickom? ®ièano, beŸièno ili i jedno i
drugo?
Ili pak u mobu mora biti ona posebna sim kartica za podatkovni promet? U
tom mi sluèaju ne treba ni mob, ni tarifa jer Usb stick s Sim karticom veæ
[...]
* Nisam ja nista pobrkao, jer imam "android" i znam sve njegove moguænocti,
a on se tek sad ako se ne varam izjasnio da æe uzet "total S tarifu" u kojoj
ima i odreðeni dio internet prometa 500+ s max brzinom , a nakon toga
t-mobile smanji brzinu, i to je sad druga prièa , u toj kombinaciji æe radit
,

Kre¹imire, ako uzme¹ t-mobile MOVI mob, javi kroz par dana kako radi i kako
si zadovoljan, ja sam u 1mj uzeo "arizonu" kod njih i nebi nju preporuèio ni
"neprijatelju" !