Preko mobitela laptopom na internet?
(prestaro za odgovor)
Kresimir
2012-03-23 08:05:14 UTC
Raw Message
Report
Dakle, u naslovu je pitanje da li se to može, a treba mi kako ljeti ne bih
morao kupovati posebno stick za laptop s pristupom Internetu, nego bih želio
da mi mobitel s Androidom, koji tak i tak ima pristup, služi kao "modem", da
se preko njega spojim laptopom na internet.
Sin&sha
Može. Settings/Wireless and network/Tethering and portable hotspoting
newz
2012-03-23 10:49:07 UTC
Raw Message
Report
MoŸe. Settings/Wireless and network/Tethering and portable hotspoting
Ili USB tethering (ovisno o modelu moba)
Sin&sha
2012-03-23 13:31:59 UTC
Raw Message
Report
Da. To spada pod ovu zadnju stavku.
j_a_n_d_e
2012-03-23 14:10:22 UTC
Raw Message
Report
Post by Kresimir
[...]
Sve ovisi o tome koji mobitel i koju verziju andorida imas na njemu.
Vecina mobitel ima tu mogucnost da budu ruteri.
Iz menija > opcije > Bezicni pristup i mreze
odaberes prvo "POSTAVKE prijenosnog Wi-Fi hotspota"
Odaberes naziv "mreze" po zelji
Odaberes razinu sigurnosti
Odaberes lozinku po zelji
i ukljucis na kraju prijenosni Wi-Fi hotspot
na laptopu ukljuci trazenje mreze
odabrese tu mrezu
lozinka
gotovo
Kresimir
2012-03-23 20:42:48 UTC
Raw Message
Report
Hvala svima na odgovorima, za sad još nemam pametni mobač, ali uskoro
slijedi nabavka, najvjerojatnije Huawei U8650, ako se ne pojavi nešto
pametnije za slične novce...
Cobra
2012-03-23 22:43:35 UTC
Raw Message
Report
Dakle, u naslovu je pitanje da li se to moŸe, a treba mi kako ljeti ne bih
morao kupovati posebno stick za laptop s pristupom Internetu, nego bih
Ÿelio da mi mobitel s Androidom, koji tak i tak ima pristup, sluŸi kao
"modem", da se preko njega spojim laptopom na internet.
* A jel imas za npr taj android "sim" karticu za "podaktovne podatke" tj za
mobilni internet, jer kad androida prebacis da "dijeli internet tj da radi
kao Ap ; preko èega si mislio njega povezat s internetskom vezom; 098, 091,
095, 092, preko kojeg operatera..?
Kresimir
2012-03-25 19:00:15 UTC
Raw Message
Report
"Cobra" je napisao u poruci interesnoj grupi:jkiuan$k4u$***@sunce.iskon.hr...
* A jel imas za npr taj android "sim" karticu za "podaktovne podatke" tj za
mobilni internet, jer kad androida prebacis da "dijeli internet tj da radi
kao Ap ; preko čega si mislio njega povezat s internetskom vezom; 098, 091,
095, 092, preko kojeg operatera..?
Malo si me zbunio pitanjem... trenutno sam na t-mobilu, a imam namjeru uzeti
isto kod njih Extra total S tarifu, gdje imam uz nešto besplatnih razgovora,
Sms-ova i flat internet (ograničene brzine, ali to mi ne smeta) i možda
T-Mobile Move mobitel.
Je li onda moguće mob s tom univerzalnom Sim karticom spojiti s laptopom, da
lap ima internet kao s onim usb stickom? Žičano, bežično ili i jedno i
drugo?
Ili pak u mobu mora biti ona posebna sim kartica za podatkovni promet? U tom
mi slučaju ne treba ni mob, ni tarifa jer Usb stick s Sim karticom već
imam...
j_a_n_d_e
2012-03-25 19:55:04 UTC
Raw Message
Report
Post by Kresimir
[...]
ne daj se zbuniti
Cobra je nesto pobrkao i uopce nije upoznat sa mogucnostima Andorid mobitela

Ne treba ti nikakva posebna podatkovna kartica jer imas u mobitelu svoju
karticu
na kojoj imas FLAT
Na mobitelu samo ukljucis opciju Hot-spot sto znaci da ti mobitel u tom
trenutku
postaje ROUTER na kojeg se ti onda spajas sa laptopom
jednostavno je ko pekmez
Cobra
2012-03-25 22:32:22 UTC
Raw Message
Report
Post by Kresimir
Post by Kresimir
[...]
uzeti isto kod njih Extra total S tarifu, gdje imam uz ne¹to besplatnih
razgovora, Sms-ova i flat internet (ogranièene brzine, ali to mi ne smeta)
i moŸda T-Mobile Move mobitel.
Je li onda moguæe mob s tom univerzalnom Sim karticom spojiti s laptopom,
da lap ima internet kao s onim usb stickom? ®ièano, beŸièno ili i jedno i
drugo?
Ili pak u mobu mora biti ona posebna sim kartica za podatkovni promet? U
tom mi sluèaju ne treba ni mob, ni tarifa jer Usb stick s Sim karticom veæ
[...]
* Nisam ja nista pobrkao, jer imam "android" i znam sve njegove moguænocti,
a on se tek sad ako se ne varam izjasnio da æe uzet "total S tarifu" u kojoj
ima i odreðeni dio internet prometa 500+ s max brzinom , a nakon toga
t-mobile smanji brzinu, i to je sad druga prièa , u toj kombinaciji æe radit
,

Kre¹imire, ako uzme¹ t-mobile MOVI mob, javi kroz par dana kako radi i kako
si zadovoljan, ja sam u 1mj uzeo "arizonu" kod njih i nebi nju preporuèio ni
"neprijatelju" !